administrativa

Zaměstnavatel: Město Žatec

Místo výkonu práce: Žatec

Platové ohodnocení: 16 000 – 24 120 Kč / měsíc

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: 3.9.2018 – 2.9.2020

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Referenční číslo ÚP: 14716480713

Poslední aktualizace: 03.07.2018

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Městský úřad Žatec
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v platném znění): platová třída 8
Popis činnosti pracovního místa:Pracovník zajišťuje vedení administrativní a ekonomické agendy. Vedení spisové služby (evidence došlé a odeslané pošty – přijímání, odesílání, třídění, kontrola). Editování databází (např. zveřejňování smluv a objednávek v registru, zveřejňování výběrových řízení), evidence smluv komunál. odpadu v programu. Kontrola a správné čerpání veřejných financí v rámci jednotlivých kapitol odboru (správce rozpočtu), pomoc při sestavování rozpočtu. Vyhotovuje podklady pro inventury odborem spravovaného majetku.Předpoklady pro vznik pracovního poměru:. státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR,. minimální věk 18 let,
. způsobilost k právním úkonům,
. morální a trestná bezúhonnost,
. znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR).
Ostatní předpoklady:. střední vzdělání s maturitní zkouškou,. ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient); výhodou práce v programu GINIS,
. znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů; vyhlášky č. 193/2009 Sb., o stanovení podrobností provádění autorizované konverze dokumentů; vyhlášky č. 194/2009 Sb., o stanovení podrobností užívání a provozování informačního systému datových schránek; zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
. komunikační schopnosti; flexibilita; samostatnost,
. řidičský průkaz skupiny B,
. předpokládaný nástup 03.09.2018.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:Název pracovní pozice, jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mailovou adresu, č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu, datum a podpis.
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
. strukturovaný životopis,
. ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
. výpis z evidence Rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce.
Nabízíme:Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; stravenky; 4 dny zdravotního volna (sick day); příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání; příspěvek na vitaminové doplňky či očkování.
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:Městský úřad Žatec
Útvar tajemníka úřadu - k rukám personalistky
nám. Svobody 1, 438 24 Žatec
nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec k rukám personalistky nejpozději do 06.08.2018 do 15.00 hod. Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny.
Obálku označte heslem „výběrové řízení – administrativa“.

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat 15.07.2018
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů